Samsung RS7768FHCBC
Samsung RS7768FHCBC

Samsung RS7768FHCBC

96%
Objem netto l (chladící prostor/mrazák) 361 / 184 Energetická třída A++ Kapacita zamrazení (kg/24) 12 Akumulační doba (h) 12 Dvojitý chladící systém - TWIN cooling plus™ systém (udržuje až 75% vlhkosti) Systém NoFrost s cirkulací vzduchu v mnoha směrech pomocí technologie Multi-Flow Invertorový kompresor s prodlouženou 10ti letou zárukou Digitální regulace teploty LED displej s modrým podsvícením Antibakteriální povrch Podavač vody a ledu…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Samsung RS7768FHCBC
Výrobce: Samsung
Průměrné hodnocení uživatelů: 4,78 bodů z 5
Hodnocení:
4.78

Vlastnosti

Retro lednice:
Ne
Chytré lednice:
Ne
Lednice s ledovačem:
Ne
Lednice s dávkovačem vody:
Ne
S displejem:
Ne
No Frost:
Ne
Do karavanu:
Ne

Popis produktu

• Objem netto l (chladící prostor/mrazák) 361 / 184
  • Energetická třída A++
  • Kapacita zamrazení (kg/24) 12
  • Akumulační doba (h) 12
  • Dvojitý chladící systém - TWIN cooling plus™ systém (udržuje až 75% vlhkosti)
  • Systém NoFrost s cirkulací vzduchu v mnoha směrech pomocí technologie Multi-Flow
  • Invertorový kompresor s prodlouženou 10ti letou zárukou
  • Digitální regulace teploty
  • LED displej s modrým podsvícením
  • Antibakteriální povrch
  • Podavač vody a ledu s digitálním ovládáním, automatická výroba kostkového ledu a ledové tříště
  • Dvě přihrádky pro uchování čerstvého ovoce a zeleniny
  • Police z tvrzeného skla s ochranou proti vytečení
  • Hluboký držák na lahve
  • Zvuková signalizace otevřených dvěrí
  • Filtr na vodu
  • LED vnitřní osvětlení
  • Hlučnost 39dB
  • Barva Černá
  • Rozměry (Š x V x H mm) 912 x 1789 x 747
Systém Twin Cooling Plus® vám přináší to nejlepší z obou světů

Nová chladnička řady H využívá dvě samostatná proudění vzduchu a přesné ovládání teploty, díky čemuž udržuje optimální úroveň vlhkosti na straně chladničky i na straně mrazáku. Systém Twin Cooling Plus® pomáhá zajistit, aby vaše jablka zůstala čerstvá, aby vaše zmrzlina nezmrzla na kost a aby kostky ledu nebyly cítit po česnekovém pečivu, které jste uskladnili v chladničce.

Informace a ovládání na dosah ruky

Zjistěte, co se děje v chladničce, aniž byste museli otvírat dveře. Na externím displeji LED s příjemným modrým svitem se zobrazuje vnitřní teplota v obou částech nové chladničky řady H. Displej vás také upozorní, když nastane čas na výměnu filtru. Dotykem displeje nadávkujete vodu a led nebo přepnete chladničku do režimu dovolené, pokud se chystáte odjet mimo domov. Funkce CoolSelect Zone™ – naše funkce chladničky v chladničce – rovněž nabízí intuitivní ovládání, které vám umožňuje měnit nastavení dotykem.

Konečně jednoduchá sofistikovanost

Každý dobrý kuchař vám řekne, že nejvíce záleží na prezentaci – a obzvlášť v kuchyni. Moderní elegance nové chladničky řady H vás bude inspirovat při vytváření úchvatných a lahodných jídel. Elegantní styl zvýrazněný hladkými liniemi a lesklou povrchovou úpravou předznamenává nadstandardní design, který doplňuje a vyzdvihuje zařízení vaší kuchyně. Pokud vaše kuchyně dosud nebyla během večírků tou nejoblíbenější místností ve vaší domácnosti, od této chvíle bude.

Vychutnávejte si více ledu a prostoru s výrobníkem ledu ClearView

Výrobník ledu ClearView, který je zabudovaný přímo ve dveřích, šetří cenný prostor v chladničce a zároveň umožňuje uskladnit až dva kilogramy ledu. Získáte tak dvě police navíc, na kterých můžete uskladnit litry zmrzliny, mrazená jídla a rodinná balení vaflí. Výrobník ledu je vybavený průhlednou přihrádkou, díky níž přesně vidíte, kolik ledu máte k dispozici.

Vrhá nové světlo na způsoby úspory energie a prostoru

Svislé osvětl

Recenze